مغان جوان - پارس آباد

مغان جوان - پارس آباد
نويسندگان

             ولی كریمی' شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا، با اعلام اینكه، 23 نفر از این نامزدها مرد و دو نفر زن هستند، افزود: حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار از نظر تعداد داوطلبان ثبت نام كننده ، بعد از حوزه اردبیل، نیر و نمین در میان حوزه های انتخابیه استان در مكان دوم قرار دارد.

وی، با اعلام اینكه، ثبت نام كنندگان نمایندگی مجلس نهم در این حوزه ، از سلایق و چهره های سیاسی مختلف اند، اظهار كرد: مشاركت چشمگیر داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار، نشانگر اعتقاد و یقین آنان به برگزاری یك انتخابات سالم است.

وی، دست اندركاران برگزاری انتخابات در این منطقه را، به پاسداری و صیانت از آرای مردم فراخواند و ادامه داد: در این حوزه برای برگزاری انتخابات سالم و آرام، تمهیدات لازم اندیشده شده است و مشكل خاصی وجود ندارد.

وی، كاندیداها و هواداران آن ها را به رعایت قانون و تقوا و اخلاق انتخاباتی دعوت كرد و از آنان خواست، كمك كنند تا شاهد یك انتخابات پرشور و بدون تنش در فضای رقابتی سالم باشیم.

وی، انتخاب فرد اصلح از میان داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی را در پیشرفت همه جانبه كشور و اقتدار و عزت نظام بسیار مهم خواند و ابراز امیدواری كرد مردم با حضور آگاهانه و حداكثری پای صندوق های اخذ رای، یكبار دیگر وفاداری خود را به نظام اثبات خواهند كرد.

به گزارش ایرنا، شهرستان های پارس آباد و بیله سوار، مشتركاً دارای یك كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 16 دی 1390برچسب:, ] [ 23:40 ] [ سید ] [ ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 7789
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1